środa, 24 grudnia 2014

4. Wymianka bożonarodzeniowa.

Witajcie kochani.
Długo mnie nie było, ale już problemy rodzinne za mną :).

Jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę świąteczną na blogu misiowyzakatek.blogspot.com i dziś miałyśmy się podzielić na swoich blogach prezentami, które wysłałyśmy i które dostałyśmy.

Ja oczywiście o zdjęciu prezentu, który wysłałam przypomniałam sobie dopiero po odejściu od okienka pocztowego. Niestety głowa była zajęta czymś innym :(.

Wysyłałam prezent 

pomieszane-poplatane.blogspot.com
i mogę Wam tylko napisać co do niego włożyłam :) : bransoletkę z choinką, aniołka z odlewu gipsowego pomalowanego razem z moim najmłodszym 3-letnim potworkiem, perfum w butelce przypominającej kształtem bombkę, kartkę świąteczną i słodkości :).

Ja otrzymałam prezent od 

bunnydreams-blog.blogspot.com
i takie oto cuda dostałam :)



to prezent w całości a teraz pochwale się tymi cudami pokolei 




piękny bałwanek, mój synek go złapał i już  nie oddał :)



choinka też cudo i do tego przepiękna bombka i pomysłowa kartka 





Dziekuję za tak wspaniałe prezenty.

6 komentarzy:

  1. Cała przyjemność po mojej stronie kochana :)
    A ja dziękuję za kartkę niespodziankę i bizuterię, przyznam że sprawiłaś mi prawdziwy prezent niespodziankę :)
    Ściskam mocno i życzę Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Izo, że komplecik się podoba :)
      Miłego noszenia.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za wzięcie udziału w mojej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to była super zabawa, już zapisałam się do drugiej :),
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Witaj Wiolu:)
    Bardzo dziękuję za paczuszkę:) gdy wróciliśmy do domu po świętach miałam miłą niespodziankę:) bransoletka jest naprawdę śliczna:) dziękuję:)
    Jutro postaram się dodać post z relacją, więc jak będziesz chciała możesz sobie skopiować zdjęcie.
    Życzę Wam dużo zdrówka w Nowym Roku:)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko cała przyjemność po mojej stronie :), pozdrawiam cieplutko

      Usuń