czwartek, 22 stycznia 2015

6. Smerfy :)

Witajcie. 
Dziś chciałam pochwalić się przepiękną karteczką, którą dostałam od Eluni w wymiance u Czarnej Damy.
Jest po prostu przepiękna, Elu dziękuję Ci jeszcze raz :)
A oto ona w całej swojej okazałości :







Dziś pokażę Wam swoją smerfną kartkę, ale nie powiem komu wysłałam bo wiem, że nie dotarła jeszcze do adresatki. Ale pochwalę się jak karteczka doleci :)





I korzystając z okazji chciałam ją zgłosić do wyzwania Szuflady :) "Połączenia"




Ja wykorzystałam następujące tabelki:

- spróbuj czegoś nowego - po raz pierwszy wykorzystałam koraliki i krosno do zrobienia kartki,
- morski/turkus,
- czarny,
- biały, 
- koraliki.

A teraz uciekam :).

Nadrabiam zaległości książkowe (czytam teraz trylogię kwiatową Katarzyny Michalak, jak przeczytam to opowiem) i tworzę drobiazgi na wymianki walentynkowe.

Pozdrawiam cieplutko.


6 komentarzy:

  1. Elunia tworzy cudne rzeczy z pergamano wiem bo mam już sama kilka Jej rzeczy, teraz i Ty jesteś tą szczęściarą :) Czy ja dobrze rozumiem, że Twoja karteczka nie jest haftowana, tylko są w niej koraliki? Suuuuper! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że to mi Elunia przysłała kartkę w wymiance, dzięki temu mam to cudo w domu :)
    tak moja kartka jest z koralików, chciałam spróbować czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smerfastyczna :))
    Musiałam ją sobie powiększyć, żeby zobaczyć zę to koraliki a nie xxx.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Smerfy to moja ulubiona bajka z dzieciństwa, ciekawe czy jeszcze je gdzieś puszczają?
    I ciekawy pomysł z koralikową tkaniną na kartce :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mlenko fantastyczna kartka( dotarła :)), pierwszy raz widzę tkane koraliki, świetna!! Cały czas się zastanawiam jak Ty to tkałaś??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino na krośnie :) cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń