czwartek, 5 lutego 2015

7. a i tu się pochwalę :):)

Skończyłam wszystkie prezenty na wymianki walentynkowe, ale nimi będę mogła pochwalić się dopiero 14 lutego więc dziś pokażę Wam bransoletkę, z której jestem bardzo dumna.
Jak pisałam na fb ona jest taka moja od początku do końca :).
Projekt kiełkował mi kilka dni w głowie. Mogłam iść na łatwiznę i zrobić sam napis ale jakoś tak nie potrafiłam i tak oto powstało takie cudo :) 



A teraz szybko zmykam pod kołderkę i może rano za oknem będzie biało bo trochę śniegu dziś spadło ale ja chcę więcej bo sanki i narty czekają całe zakurzone bo jeszcze śniegu tegorocznej zimy nie dotknęły :)

Pozdrawiam cieplutko.

4 komentarze:

  1. Super CI to wyszło, kolorki świetne. Szkoda że zamiast niebieskiego nie jest fiolet, bo idealnie by CI pasowało na wyzwanie kolorystyczne u Danutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) a na wyzwanie u Danutki pomysł jest :) może mi się uda go zrealizować :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra bransoletka ! Wszystkie branski, które widziałam na blogu są superowe . Marzę o kupnie krosna do koralików . Widziałam takie
    udoskonalone , dzięki któremu nie trzeba mocować się z końcówkami
    nitek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak :) krosno wciąga :) a wychodzą naprawdę fajne rzeczy

      Usuń