niedziela, 8 lutego 2015

8. "Kwiatowa seria" Katarzyny Michalak :)

Jako, że byłam grzeczna przez cały rok to pod choinkę św.Mikołaj (czyt. kochany mąż) podłożył ten cudowny prezent: 




Poleżały sobie te książki dopóki znalazłam czas aby je "pochłonąć", ale jak już zaczęłam to nie mogłam się oderwać :).

Po recenzję książek odsyłam Was na stronkę autorki ponieważ jakbym sama pisała to pewnie opisałabym całą historię i nie zaintrygowałabym Was do przeczytania.
Od siebie mogę dodać, iż cieszę się, że miałam od razu trzy części ponieważ ciężko byłoby mi czekać na kolejne. Książka napisana wartkim językiem, bez tzw. przydługich opisów przyrody.
Polecam.
Ja na pewno sięgnę po inne książki tej autorki :).


Dziś jeszcze chciałabym pochwalić się innym moim dziwactwem :)

Od dzieciństwa zbieram pocztówki i od kilku miesięcy nosiłam się z zamiarem "zapisu" do postcrossing i na początku stycznia te postanowienie zostało wykonane :) :)
I w piątek w mojej skrzynce znalazłam tą cudną pocztówkę z Pragi:



Już nie mogę się doczekać kolejnych :)


Pozdrawiam cieplutko :)

1 komentarz: