sobota, 14 lutego 2015

10. Walentynki........i cudowne prezenty z wymianek :)


Dziś Dzień Świętego Walentego więc zacznę od życzeń :)




A teraz będę się chwalić :) a co mi tam, mam w końcu czym :)

WYMIANKA NA FORUM ZLOTE-RACZKI.EU

Otrzymałam cudowny prezent od Agnieszki456

A teraz króliczek w swojej całej krasie, powiem tylko, że do dziś trwa dyskusja u kogo w pokoju i na której półce ma stanąć :)

Prawda, że prześliczny, Aga dorzuciła też takie cudo
Kochana dziękuję.
Ja za to robiłam prezent Benii. Pomagały mi córki, które wspólnie wyhaftowały misia :) 



WYMIANKA U DOMINIKI

Otrzymałam prezent od samej organizatorki wymianki. Dominiko kochana trafiłaś w 100% z niespodzianką :). Uwielbiam słodkości typu bounty i wszystko co malinowe. A tych książek jeszcze nie czytałam. Dziękuję :)







Książki były pomysłowo zapakowane :) trochę się pogłowiłam i zgadłam tylko jedną, druga była zagadką do momentu rozpakowania :). Ma Dominika pomysły :)






Ja wysyłałam Kindze


WYMIANKA SERDUSZKOWA NA UPOMINKU

Tutaj byłyśmy dobrane w pary i już przy robieniu prezentu wiedziałyśmy z kim się wymieniamy.
I tu los mnie zetknął ponownie z Kingą.
Motywem przewodnim było serce :)

Dostałam od niej :)





Świeczki są cudne, aż żal je palić. W woreczku będę przechowywała skarby :) a kolczyki już mi starsza córka zabrała, ech dzieci. 
Kingo dziękuję Ci kochana. Przydasie będą wykorzystane a słodkości już nie ma :)
A ja wysłałam 







Jeszcze raz dziewczyny bardzo Wam dziękuję za tak wspaniałe prezenty :)
Pozdrawiam cieplutko.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz