wtorek, 10 marca 2015

15. Być kobietą.......:)

Z okazji Dnia Kobiet wzięłam udział w wymianie karteczkowej na forum Złote Rączki, Tematem zabawy było "Być Kobietą"



Ja dostałam przepiękną karteczkę od Teresy . I super dodatek w postaci klipsów w moim ulubionym kolorze brązowym :)



Prawda, że kapelusze są prześliczne :). Dziękuję Ci Teresko :).

Moją kartkę wysyłałam Lidzi, którą znamy jako Czarną Damę. No i oczywiście na karteczce jest jej portret :) i ptaszki doniosły ;), że ulubionym kolorem Lidki jest różowy więc dama otrzymała różową oprawę :)


Pozdrawiam cieplutko.

3 komentarze:

  1. Śliczne karteczki :) I ciekawa wymianka była, a ja przegapiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładnie, juz ja sobie z tymi ptaszkami porozmawiam.... i podziękuje im że CI tak wszystko podpowiedziały, bo dzięki temu dostałam śliczną karteczkę i prezencik. Dziękuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza kartka bardzo wpada w oko :) I do tego herbaty! Mogę je spijać godzinami, więc taki prezent byłby strzałem w dziesiątkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń