środa, 25 marca 2015

21. kochaną mam sąsiadkę :) :)

Witajcie :)

Dziś się będę chwalić :) jaką to mam kochaną sąsiadkę :).

Mieszkam z rodzinką w mieszkaniu po dziadkach mojego ślubnego.
W klatce jest 15 mieszkań. Od początku było tu tradycją obdarowywanie sąsiadów drobnostkami na święta. Oczywiście przyklasnęłam tej tradycji i ją kontynuuje :).
Szkoda tylko, że moich sąsiadów starszej daty ubywa ( w tym roku rozdałam tylko 4 prezenty) ale takie koleje życia. Nowi sąsiedzi jakoś nie chcą przyłączyć się do tej zabawy.  
Ok koniec tyrady :) :)

Ja mojej kochanej Pani Jadzi zrobiłam taki oto wianek 




Poprosiła o biały bez ozdób to taki dostała :) :). Mówi, że teraz może sobie dodatki zmieniać wedle humoru :) ot sprytna kobieta.

A ja zamiast tradycyjnie siatki słodyczy (tabliczki czekolady były obowiązkowo) dla moich potworków dostałam TAKIE OTO CUDO


normalnie siatkę mulin.......i to jeszcze z fabryki Odra oraz podstawowe kolory Ariadny, nawet są dwukolorowe mulinki Ariadny.
Dla osoby haftującej to jest MEGA skarb....a Pani Jadzia stwierdziła, że na pawlaczu leżało :):):) .

Pozdrawiam cieplutko.

2 komentarze:

  1. Ale macie fajną tradycję, szkoda że wszędzie takiej nie ma....
    Wianuszek bardzo ładny nawet tak sam bez ozdób, a tej siatki mulin o kochana to nie jedna z nas będzie CI zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudeńka dostałaś!

    to bardzo fajna tradycja, świadczy o tym że ludzie się lubią i chcą integrować...niestety młodsze pokolenie nawet nie bardzo chce ( a może nie potrafi) wypowiedzieć zdawkowe dzień dobry na klatce... ot pokolenie FB... czyli 3000 znajomych i 0 jakiegokolwiek przyjaciela ;-D

    OdpowiedzUsuń