czwartek, 26 marca 2015

22. wymianka na facebooku

Witajcie :)

W lutym zapisałam się na wymiankę wielkanocną na facebooku :). 
Prezent jaki dostałam od mojej pary wymiankowej po prostu  zaparł dech :) :)

Moją parą była Kasia M. 
Dostałam od niej takie śliczności :) 







Ja Kasi wysłałam trochę biżuterii. Wiem, że bardzo jej się spodobała :)





Dziś jeszcze chciałam się pochwalić ( a co mi tam :)). W przedszkolu u mojego najmłodszego potworka zostały zorganizowane warsztaty wielkanocne z udziałem rodziców. Cudowny pomysł, zabawa przednia i fajne wspomnienia. 
Malowaliśmy z dzieciaczkami odlewy gipsowe. 
A to już mój artysta prezentujący swoje dzieła :)


Pozdrawiam cieplutko :)

5 komentarzy:

  1. Super wymianka, piękne prezenty dostałaś i śliczności wysłałaś :) Szczególnie bransoletka z kotem baaardzo mi się spodobała :)
    No i oczywiście rośnie Ci konkurencja, bo artysta dumnie prezentuje swoje prace :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny ten Twój mały artysta (po mamusi) :)
    Wymiankę widze obie miałyście udaną bo prezenty super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i najwyraźniej bardzo zadowolony ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. wiecie kochane to po prostu mały artysta, jak siedziałam z nim w domu to kredki, farby czy plastelina były dla niego jak kosmos a teraz nie nadążam z pomysłami co by tu jeszcze namalować :) :)
    na szczęście ma starsze rodzeństwo i oni też mu cosik wymyślają :)

    OdpowiedzUsuń