poniedziałek, 27 kwietnia 2015

32. fioletowo u Danusi.......

Witajcie po dłuższej przerwie :)

Zrobiłam sobie wakacje od pracy i rodzinki. Poza tym chciałam sprawdzić jak to jest z tym wiktem i opierunkiem naszego "kochanego" NFZ. :)
Organizm podreperowany więc wracam do normalności.

Dzisiaj chciałam pochwalić się fioletową bransoletką, którą chcę zgłosić u Danutki :)




oto ona :)




Pozdrawiam cieplutko.

ps. 
przepraszam za jakość zdjęcia, nie było robione moim aparatem (mam nauczkę)
jak będę u siostry (bo babsztylek już mi ją podwędził ) to cyknę nową fotkę :)

Danusiu przepraszam za niedopatrzenie w regulaminie ale ja pierwszy raz i mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone :)

osobiście nie mam żadnych ubrań w kolorze fioletowym, źle się w nim czuję ale za to w dodatkach pojawia się u mnie często, choć rzadko zostaje na dłużej :)
niedawno miałam salon pomalowany na lawendowy kolor i dodatków wnętrzarskich w różnych odcieniach fioletu mam sporo ( i one na szczęście zostały u mnie na stałe ;))

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajna bransoletka i super kolorki. Spróbuj zrobić jeszcze raz zdjęcie troszkę ostrzejsze abyśmy mogły dokładnie zobaczyć urok Twojej bransoletki. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Lubię takie bransoletki :)
    A na wikt i opierunek NFZ to bym raczej nie liczyła :) Pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jak mus to mus :)
      dobrze, że mąż potrafi gotować więc zadbał o wikt :D

      Usuń
  3. uwielbiam takie bransoletki! ooo...gdyby była jeszcze w kolorze miętowym.... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bransoletka ,choć z ostrością fotki faktycznie coś nie tak.
    Gdybyś jeszcze zerknęła do regulaminu ,przypomniała sobie jego treść i wspomniała ze dwa zdania na temat upodobań do fioletów byłoby miło .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to chwal się, chwal bo jest czym, super Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna bransoletka, śliczny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! :) Bransoletka wyszła Ci naprawdę świetnie, podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż mogę dodać, mi też bardzo się podoba :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna bransoletka. Szkoda, że nie ma więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka zapewne bardzo pracochłonna ale efekt rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bransoletka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna , czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba, fajne kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że wikt i opieka NFZ nie zmęczyła Cię bardzo ? Chyba nie, bo bransoletka wyszła urocza :) Ślicznie dobrałaś kolory koralików - ładnie się komponują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bransoletka - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję z całego serducha za tak ciepłe komentarze
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna bransoletka. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super , piękna bransoletka . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. o tak, nowe zdjęcie by się zdało, bo wzorek fajny ale szczegółów nie widać,
    to babsztylek jaki ;-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo braku ostrości widać, że jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń