czwartek, 2 kwietnia 2015

25. morze ach te morze..........:)

Witajcie.
Dziś szybciutko chciałam pokazać Wam prezenty jakie dostałam w morskiej wymiance u Kingi .
Moją parą wymiankową była Bożena . Dostałam od niej super rzeczy :)

 prezent w całej okazałości :)

 super pamiętnik
moja młodsza córka już go sobie zamówiła :)

patrząc na tą kartkę aż chce się wołać ......."ja chcę już lato" :)


Ja Bożenie wysłałam 


 


Dziękuję kochana za super zabawę :) 
A Was zachęcam do zajrzenia na bloga Bożenki gdzie organizuje ona candy urodzinowe.

Pozdrawiam cieplutko.

P.S. Pamiętałyście o 21:37? To już 10 lat jak nie ma Go z nami :( 


2 komentarze:

  1. hej podaje maila daria.krys@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że prezent się spodobał :) i dziękuje za wzięcie udziału w moim candy.

    OdpowiedzUsuń