środa, 1 kwietnia 2015

24. Nadzieja u Hubki :)

W marcu wzięłam udział w zabawie kartkowej  z cytatem u Ewy , której tematem była nadzieja.

Moją parą była Alina 
Niestety nie dostałam tej pięknej kartki, której zdjęcie zapożyczyłam z bloga Ewy.
Spytacie dlaczego?
Ponieważ nasza "kochana" poczta gdzieś posiała i to przesyłkę poleconą :(.
Alina bardzo tym faktem zmartwiona złożyła reklamację ale jak znam system nic nie wskóra.
Za to mogę popatrzeć na zdjęcie i mieć nadzieję (akurat temat zabawy pasuje idealnie ;)), że jakimś cudem list się odnajdzie i znajdę go w mojej skrzynce :) :).
A więc prezentuję tą śliczną karteczkę :)




Ja Alince wysłałam:



Pozdrawiam cieplutko.

1 komentarz:

  1. Ojej no jaka szkoda, że do Ciebie nie dotarła... Mi też kilka razy polecone zaginęły i żadna niestety się nie odnalazła...

    OdpowiedzUsuń