sobota, 4 kwietnia 2015

26. życzenia........





Witajcie.
Ja dziś tylko na chwilkę z życzeniami :)

Jak u Was z przygotowaniami do jutrzejszego śniadanka? Pewnie praca w kuchni wre :)

Ja jeszcze tylko dwie sałatki i koniec. Ciasta upieczone, pasztet też.
Jutro spędzam z dziećmi dzień u teściowej. 
Dla mnie w tym roku święta będą nie w pełni rodzinne. Niestety mój ślubny nie przyjedzie, nie dostał urlopu. Trochę będzie nam dziwnie bo to pierwsze święta, które spędzamy osobno. Mi łatwiej bo wokół rodzina i przyjaciele a jemu zostają tylko koledzy z pracy. Ale takie jest życie. :):)

Jutro zjedźcie obfite śniadanko i jeśli pogoda dopisze (to co za oknem się wyrabia to szok ale przysłowie mówi "kwiecień plecień...") wybierzcie się na super długi świąteczny spacer.

Pozdrawiam cieplutko :)

3 komentarze:

  1. Mimo wszystko życzę Ci pogodnych Świąt :DDD. Życie czasami płata nam figla, ale to tylko dwa dni i zaraz będzie po świętach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu i dlatego nie zalewam się łzami, a poza tym żyjemy w dobie internetu :)

      Usuń
  2. Wesołych swiąt dla Ciebie i Twoich najbliższych życzę :)

    OdpowiedzUsuń