piątek, 22 maja 2015

37. Ecru u Danutki :)

Witajcie.
Nie wiem jak Wam ale mi maj czmycha normalnie przed nosem. Z niczym się nie wyrabiam :)
Ale na kolorki u Danutki udało mi się zdążyć :) :) (oj złapałam tego bakcyla ;))

Kolorem przewodnim  na miesiąc maj jest ecru i wszelakie beże i brązy.




Ja osobiście nie za bardzo przepadam za ecru ale brązy uwielbiam :).
Ubrania w mojej szafie to tylko w brązach, ecru jest za jasnym kolorem a ja osoba praktyczna nie noszę się na jasno. Prałyście kiedyś np. błotne łapki z jasnych rzeczy? ja tak :) było ciężko :) :)

Danusia w maju dodatkowo zadała pytanie:
Jakie widzisz plusy i minusy  zabawy kolorystycznej i co byś w niej zmienił/ła?
plusy - inspiracja do wymyślenia i zrobienia pracy :), kolor w danym miesiącu albo idealnie pasuje albo nie, i wtedy trzeba pomyśleć co stworzyć w tym "nielubianym" kolorze......i to jest wyzwanie :)
minusy -  nie widzę żadnego, przecież nie brałabym udziału w zabawie, która mi się nie podoba :) 

A teraz chciałam pokazać moją butelkę. Stoi sobie na parapecie w pokoju.
Zrobiłam ją w zeszłym tygodniu na spotkaniu osiedlowego klubu robótkowego (o nim napiszę innym razem)


Ma niedociągnięcia ale ja dopiero się uczę :)

Pozdrawiam cieplutko.

24 komentarze:

  1. O kochana, o braku czasu to Ty mi nic nie mów :)
    Mam wrażenie że doba się mocno skurczyła.
    A Ty mimo wszystko znalazłaś jeszcze czas żeby zrobić sobie taką ładną buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ozdobiona buteleczka! Co do czasu to też mam wrażenie że gdzieś ucieka i doba za krótka.... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z czasem mam to samo, niczym w pewnym kabarecie: "Maj się kończy..." Fajna buteleczka, widać, że lubisz brązowy ale i ecru Ci nie straszny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł na butelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest urocza i oryginalna! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzę na butelkę i trudno mi ocenić czy to jest kolor ecru czy biały .Nie mam porównania do niczego ,więc nie jestem na 100% pewna ,że to kolor jakim się w tym miesiącu bawimy,ale wierzę że tak jest bo inaczej byś nie dołączała tej pracy do zabawy.
    Butelka ciekawa ,mam nadzieję ,że wprawisz się w malowaniu i z każdą pracą będzie widać coraz większe postępy.
    Dziękuję za odpowiedź na zadane pytanie.
    Pozdrawiam cieplutko:)
    Danutka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, jeśli dopiero się uczysz, to życzę większej ilości wolnego czasu, bo czytam, że Ci go brak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł:) Butelka wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna, oryginalna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie ozdobiona butelka:) Podoba mi się wykorzystanie cynamonu - Fajny efekt uzyskałaś:)) Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  11. w trochę w zimowym nastroju :-)
    prostymi ozdobami można uzyskać sympatyczny efekt

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też miesiąc maj umyka bardzo szybko. Butelka wyszła Ci ciekawie, troszkę dodałabym kolory na dole butelki. jakiś serwetkowy wzorek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Butelki mają wzięcie w tym miesiącu, po kartkach oczywiście.
    Twoja jest oryginalna i ciekawie dozdobiona tymi patyczkami.)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buteleczka w sam raz na moją naleweczkę:) Właśnie zlałam czarną porzeczkę:) Sliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalny pomysł na ozdobienie butelki. Wyobrażam sobie jak ten cynamon musi pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ozdoba i pewnie cudnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oryginalna i pachnąca ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł :) Wygląda naprawdę fajnie z tym cynamonem! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj :))) karteczka doleciała dzisiaj- bardzo dziękuję :) Co do butelki- jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Maj przemknął jak błyskawica - nie wiem kiedy.
    Podziwiam pomysł - proste i jest efekt. Czy ten cynamon pachnie ? - bo u mnie się niestety nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń