niedziela, 21 czerwca 2015

41. testowanie z Igiełką [1]

Witajcie.

Dziś chciałam pokazać kolejne hafty, które powstają dzięki współpracy z Moniką ,naszą Igiełką.
Uzbierało mi się trochę prac z wzorami od Moni i postanowiłam co niedzielę się nimi z Wami dzielić.

Jak zobaczyłam ten owocowy wzór, to pierwsza myśl: będą super magnesy. Niestety magnesy nie za bardzo wyszły. Pomyślałam trochę i znalazłam inne zastosowanie dla wzoru. Podkładki pod kubki. Z tzw. "lewej" strony są podszyte białym filcem. Nie usztywniałam ich niczym ponieważ oprócz fajnego wyglądu mają też być funkcjonalne.
Pierwszy test prania przeszła truskawka :) , mój Kuba wylał kawę. Podkładka wyprana, plamy nie widać i wróciła do wymiarów sprzed prania :).
Ok, koniec pisania, czas na zdjęcia:











Jeszcze chciałam wrócić do poprzedniego posta :)
Dziękuję dziewczyny za ciepłe słowa. 
Lidziu kochana masz rację. Jesteśmy z tego samego rocznika. Tylko, że ja sobie zapracowałam na zawał :). Ciągły bieg w życiu nie tylko osobistym (mam czwórkę dzieci i na co dzień ogarniam je sama) to jeszcze wyścig w życiu zawodowym (ciągłe kursy, szkoły, bo zawsze coś będzie potrzebne). A ja od wieku dojrzewania walczę z nadciśnieniem.
I tak jakoś mnie trafiło. Ale było minęło, jest ok, tylko już w maratonie nie pobiegnę ani nie zagram całego meczu w piłkę :)

Pozdrawiam cieplutko  

3 komentarze:

  1. hafciki wspaniałe ciekawe pomysły na wykorzystanie;) zdróweczka! zapraszam do warzywnej zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dbaj o siebie bo zdrowie to rzecz najważniejsza, a ty jeszcze długo będziesz potrzebna :-)

    OdpowiedzUsuń