poniedziałek, 22 czerwca 2015

42. truskawkowo.....

Witajcie.


W maju brałam udział w truskawkowej wymiance u Modraka 





Otrzymałam cudną przesyłkę od samej organizatorki Magdy 
Zobaczcie jakie cuda :)


Tak prezentowała się prawie cała przesyłka. Dostałam jeszcze truskawkową herbatkę Liptona, ale niestety nie doczekała już do zdjęcia :)



Cudna bransoletka z rzemyków. Super jest ta przywieszka.



I taki oto cudny czerwony komplecik 



I taki truskawkowy breloczek. Aż się chce ją schrupać :):)
Oczywiście ja już go nie mam, moja córka nosi przy kluczach (chlip, chlip).
Chociaż do zdjęcia pożyczyła ;)



Ja swoją paczuszkę wysłałam Kasi N 


                                                 całość paczuszki




                                                 bransoletki w zbliżeniu

Dziękuję dziewczynom za supeeeerrrr :):) zabawę.
Magdo czekam na kolejną wymiankę.

Pozdrawiam cieplutko. 

3 komentarze:

  1. Ale fajna, smaczna wymianka była :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet truskawkową przywieszkę znalazła, super ! :-D

    OdpowiedzUsuń