poniedziałek, 15 czerwca 2015

39. Wymianka "Przekazuję dalej"

Witajcie.
Dziś pokażę Wam efekty wymianki "Przekazuję dalej" u naszej kochanej  Lidzi .

Niestety zdjęcia zapożyczam z blogów dziewczyn bo ja ostatnio połowę rzeczy zostawiam w biurze :). Dziś był to aparat fotograficzny :). 
Chyba muszę sobie przypominajki pisać na czole pisakiem :) :).

Ja otrzymałam paczuszkę od Anulki 


                                         zdjęcie zapożyczone od Lidzi :)

Z paczuszki dla mnie były kartka (prawda, że super :)) i słodkości oraz miałam wybrać sobie rzeczy, które mi się przypadły do gustu.  A na ich miejsce dołożyć coś od siebie.
Oczywiście przygarnęłabym wszystkie ale stanowczo postanowiłam sobie, że będzie to jedna rzecz.
Wybrałam tego cudownego kotka, którego autorką jest Kinga  

                                                    zdjęcie od Kingi :)

Od siebie dołożyłam karteczkę, słodkości i kotki ( skoro jednego zabrałam to oddałam dwa ;))



Moja paczuszka prezentowała się tak


                                         zdjęcie od Lidzi :)

i poleciała do Aishy 

Dziękuję dziewczynom za super zabawę :) a Tobie Lidziu za tak wspaniałą organizację buziole wielkie.
Już nie mogę się doczekać finału zabawy :)

Pozdrawiam cieplutko.

5 komentarzy:

  1. Kochana mogłaś śmiało wziąć wszystkie trzy rzeczy jak Ci się podobały :) Cieszę się że wzięłaś udział w tej wymiance. Finał to pewnie za jakieś 3-4 miesiące, ale już nie długo robię drugą turę wymianki, tym razem z przydasiami, więc jak będziesz chętna to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu wiem, że mogłam wszystkie trzy :) ale to była samodyscyplina ;)
      i oczywiście już nie mogę się doczekać kolejnej zabawy :)

      Usuń
  2. no świetna wymianka, prezenty fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym złapała a kociaka :-)

    OdpowiedzUsuń