poniedziałek, 13 lipca 2015

45. kolorki u Danutki :)

Witajcie.


Kilka razy brałam udział w zabawie u Danusi. 

W tym miesiącu jak zawsze z niecierpliwością czekałam jaki to kolorek nam Danusia wymyśli a tu kompletne zaskoczenie i radość :).
Danusia z okazji pierwszej rocznicy zabawy zrobiła wszystkim kolorystkom niespodziankę i w tym miesiącu mamy do wyboru wszystkie zestawy kolorystyczne, które systematycznie co miesiąc nam proponowała.


Ja gratuluję Danusi tego roku super zabawy i życzę z całego serducha kolejnych rocznic :). 


Bardzo się ucieszyłam, że możemy wrócić do poprzednich zestawów kolorystycznych, ponieważ przez awarię komputera nie mogłam pochwalić się swoją pracą w tym zestawie kolorystycznym 




Mi żółty kojarzy się ze słońcem i latem. Wokół nas jest sporo żółtego koloru w różnych odcieniach.

Osobiście nie noszę ubrań w tym kolorze, ale dodatki typu kolczyki czy bransoletki jak najbardziej tak.
Oto moja bransoletka. Inspiracją do tego wzorku była taka zwykła pszczółka :)





Pozdrawiam cieplutko.

26 komentarzy:

  1. Bransoletka w sam raz na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, taka słoneczna i letnia :) Pięknie będzie wyglądała na opalonej rączce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna i letnia. Trochę słońca a wieczory tylko z gwiazdami . Takie mam skojarzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jaka świetna bransoletka powstała,choć przez moement myślałam że to jest kolor granatowy a nie czarny.Ależ te nasze monitory czasem figlują .
    Super ,że jesteś w zabawie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Prześliczne :) no to fajnie trafiłaś z tym miesiącem :) Co się odwlecze to nie uciecze

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna słoneczna bransoletka idealna na wakacje:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza bransoletka - bardzo ładnie się prezentuje. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. super pszczółkowy grubasek! :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna bransoletka. Ciekawie wygląda to połączenie żółtego i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękny letni, słoneczny sznur stworzyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się taka słoneczna i letnia akurat na letnie dni . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Bransoletka od razu skojarzyła mi się z Pszczółką Mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealna, równiutka, a mnie to nie powiem co wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super1 Juz ją chyba widziałam...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna bransoletka :-) Też podobało mi się żółte wyzwanie kolorystyczne u Danutki! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna bransoletka, podziwiam osoby, które potrafią pracować z takimi mikroskopijnymi koralikami - ja bym nie miała cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatna dekoracja letniej garderoby. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna bransoletka,podziwiam wykonanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń