sobota, 18 lipca 2015

47. majowa i czerwcowa muffinka

Witajcie.

Dziś nadrabiam ostatnią zaległość :):). A mianowicie muffinki z salu u Sylwii

Mam wam do pokazania majową i czerwcową muffinkę. Mimo, że już po połowie miesiąca ale jestem dumna, że się udało.
Majowej nie pokazywałam w czerwcu ponieważ nie zdążyłam wyhaftować. Poprosiłam Sylwię o wzorek czerwcowej i ta kochana kobietka mi go przesłała :).

A co ja będę się rozpisywać, czas pokazać zdjęcia :)

MAJOWA.





CZERWCOWA.

Przy tej muffince pobawiłam się w zmianę kolorów.
Chcę ją umieścić na kartce imieninowej dla przyjaciółki, która nie lubi pastelowych kolorków, są dla niej za mdłe. Więc starałam się wybrać bardziej żywsze kolory.
Oczywiście pominęłam także french knoty. Nie umiem, nie potrafię ich robić, dla mnie są tzw. "czarną magią". Kiedyś pewnie się nauczę.






Pozdrawiam cieplutko.

2 komentarze:

  1. takie maleństwa to ja uwielbiam - a ta babeczka jest cudowna - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te muffinki, bardzo kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń