sobota, 18 lipca 2015

48. metryczka wymiankowa


Witajcie.
W końcu znalazłam trochę czasu aby dołączyć do zabawy organizowanej przez Ewę 




1. Nick/imię
    mlenka / Wioletta
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
    szczerze wszystko :) podziwiam każdą technikę
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
     uwielbiam tzw. "sznur turecki" i xxx :) ostatnio próbuję swoich sił w deku
4. Trzy ulubione kolory to…..
     brązy, szary i czarny
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
    lubię wszystkie kolory, ale jeśli mogę to omijam tzw. majtkowy róż :)
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
    uwielbiam wszelkiego rodzaju przydasie, czasem dostaję takie, których sama       bym sobie nie sprawiła i wtedy w głowie rodzą się pomysły jak je wykorzystać
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
    kocham bransoletki, a od kilku tygodni wróciłam do noszenia kolczyków i             naszyjników
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu,           ubiorach?
    kocham kwiaty, w mieszkaniu jest ich zawsze pełno....a to żywe w wazonie, a       to doniczkowe na oknie, a tu serwetka, a tam poduszka :)
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
    jestem nałogowym kawoszem, herbatę pijam zieloną lub owocową, nie lubię         czarnej
10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
    gorzka czekolada z kokosem :) mniam 
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
     kocham czytać, książki po prostu "połykam", lubię każdy gatunek, ale                    uwielbiam kryminały :)
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
      jak każda kobieta lubię dostawać kosmetyki13. Chciałam jeszcze dodać....
      Ewciu cudowny ten pomysł z metryczką wymiankową :)

Pozdrawiam cieplutko.

4 komentarze:

  1. Dziękuję za info, pewnie kiedyś się przyda:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta metryczka to super sprawa - ja zamierzam się zapisać i jakoś mi to schodzi - fajnie wiedzieć o tobie więcej - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tą metryczką. Można poznać nieco lepiej upodobania obdarowywanej osoby i nie dać czegoś, co pójdzie do szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że się zapisałaś, myślałam, że już nikt nie dołączy, a tu niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń