niedziela, 12 lipca 2015

44. testowanie z Igiełką [3]

Witajcie.

I jak to ze mną bywa znów zniknęłam :), ale cóż wakacje i po pracy w samochód i na ukochane Kaszuby :)
Nie powiem, że i komputer mi zastrajkował, jakiegoś wstrętnego wirusa mój ukochany syn ściągnął bo przecież trzeba sobie grę ściągnąć.... wrrrr.....:):):)

Dziś pokażę Wam wzór, który jak tylko zobaczyłam to od razu w wyobraźni widziałam go na kartkach :)

Już nie zanudzam tylko pokazuję. Muffinki są w dwóch wersjach: jednokolorowej i kolorowej. 
Miłego oglądania :)

muffinka nr 1





muffinka nr 2 




muffinka nr 3





muffinka nr 4 








Mi się podobają obie wersje. Od Moniki dostałam do testowania wersję jednokolorową. Sama dobierałam kolory i jestem zadowolona, choć już po głowie chodzą inne kolory.
Na pewno wielokrotnie będę wracała do tego wzoru.

Pozdrawiam cieplutko 

5 komentarzy:

  1. MI się podobają wszystkie;) lubię krzyżyki:) oglądać;) hehe i dostawać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smakowite są te muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. babeczka dla fajnej babeczki :-D

    OdpowiedzUsuń