wtorek, 14 lipca 2015

46. zabawa z cytatem u Ewy

Witajcie.

Dziś chciałam podsumować zabawę u Ewci 



Tym razem moją parą wymiankową była Lidzia

Oj zrobiła mi kobietka niespodziankę :)
Po pierwsze jak wyciągnęłam paczuszkę ze skrzynki to stwierdziłam, że nasza poczta mnie już chyba niczym nie zaskoczy. Bo jak mogła przyjść do mnie paczuszka bez żadnych oznak pośrednictwa poczty - bez znaczków i stempla?
Oczywiście maczała w tym palce Lidka :):). Jesteśmy z jednego miasta, więc poprosiła znajomych, którzy akurat przejeżdżali koło mnie aby mi paczuszkę podrzucili do skrzynki :):).
Drugą niespodzianką była zawartość. Od dawna chodziło mi po głowie uszyć sobie cos ala kosmetyczka na podróżny zestaw hafciarski. Teraz już nie muszę :)
 A co ja Wam będę opisywać. Zdjęcia pokażę :)

Paczuszka w całej okazałości

Słodyczami i wieszaczkami już zaopiekował się mój Kubuś. Na jednym wieszaczku wisi w łazience jego ręcznik, dwa pozostałe czekają.... jak mówi "mama muszę pomyśleć"......
już się boję co wymyśli :)

Podziwiam karteczki wykonane przez Lidkę, a teraz mam swoją :)



I na końcu Wam pokażę kosmetyczkę, którą od razu wypełniłam "zestawem małego skauta" ;). Dziś podziwiały ją koleżanki w pracy i na spotkaniu kółka robótkowego 



Prawda, że suuuupppeeerrrr. Mi samej buzia się śmieje na widok tej przeuroczej minki.

Ja Lidzi posłałam 


                                    niestety jakość zdjęcia do bani, robione szybko telefonem :(

Lidziu dziękuję Ci kochana za cudowne prezenty, a Ewci za kolejny miesiąc super zabawy.

Pozdrawiam cieplutko.

4 komentarze:

  1. Kochana, chciałam tym prezentem u Ciebie wywołać u Ciebie uśmiech na twarzy i chyba mi się udało. A czytając Twojego posta, równiez i sama mam szeroki uśmiech na twarzy. więc radosna wymianka udana w 100% :) Cieszę się, że mogłam zrobić dla Ciebie ten prezent. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezenciki !!!
    a co do zdjęcia to pewnie jak skopujesz od Lidzi to sienie pogniewa :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń