wtorek, 25 sierpnia 2015

51. pocztówka z wakacji - lipiec

Witajcie.

Dziś pokażę Wam prezenty, które dostałam i które wysłałam w ramach zabawy u Agaty .
Miałam pochwalić się wcześniej (10 sierpnia), ale niestety znów poczta mi w tym przeszkodziła :(. Moja pierwsza paczuszka niestety nie dotarła do adresatki.
Poczekałyśmy z Agatą tydzień dłużej, niestety nie odnalazła się, więc wysłałam drugą. Na szczęście doszła i dziś będę się chwalić :).

Ja dostałam cudowną paczuszkę od Basi 




Basiu nawet nie wiesz jaką mi frajdę zrobiłaś tą cieniowaną muliną :).
Od dłuższego czasu chciałam sobie kupić ale teraz w wakacje jakoś mnie nie ciągnie do pasmanterii. A teraz dzięki Tobie nie muszę :). Dziękuję kochana.

Ja swoją paczuszkę posłałam Korneli



Naczekała się bidulka, ale była cierpliwa i za to jej dziękuję :).

Dziękuję też Agacie za zorganizowanie zabawy.

Ostatnio mało mnie tu było a to dlatego, że oprócz prezentów na zabawy blogowe nic nie tworzyłam. Dopadło mnie wakacyjne lenistwo.

Pozdrawiam cieplutko.

4 komentarze: