niedziela, 30 sierpnia 2015

52. wymianka wakacyjna u Hubki :)

Witajcie.

Dziś chcę podsumować wymiankę u Ewci. 
Od dawna cieszę się prezentami, no i moja parka wymiankowa już kilka dni temu zrobiła podsumowanie zabawy :)
Ot wyłazi ze mnie ten leniuch wakacyjny ;).

Moją parką była Magda 

Tak wyglądała całość paczuszki jaką dostałam :)




 otrzymałam cudowny album na zdjęcia 


Madzia u siebie na blogu pokazała co on kryje w środku. Ja przewracając kartki miałam uśmiech zachwytu na ustach. Was odsyłam do Madzi, same zobaczcie jakie skarby są w nim ukryte ----TU

skrzyneczkę na wakacyjne skarby



makowy wisiorek i mydło zapachowe w kształcie muszli



wakacyjną torbę 



a w niej mnóstwo przydasi i słodkości (które już nie doczekały do tego zdjęcia, same łakomczuchy mam w domu ;))



i coś co kocham :) książka (oczywiście jej nie czytałam więc staje w kolejce) i cudowna zakładka




Ja Madzi wysłałam 



oczywiście zdjęcie "podebrałam" z bloga Magdy, bo ja roztrzepana swoje skasowałam :)

Madziu jeszcze raz dziękuję za super zabawę, a Ewci dziękuję za jej zorganizowanie.

Pozdrawiam cieplutko.

3 komentarze:

  1. Ja również dziękuje za zabawę i wszystkie wspaniałości. Pozdrawiam bardzo gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prezenciki, super była ta wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzmianka bardzo udana:-) dziękuje za zapis na candy i zapraszam do mnie częściej:-)

    OdpowiedzUsuń