niedziela, 18 października 2015

56. Bałwanki - odsłona 1

Witajcie.

Biorę udział w zabawie u Sylwii

Kilkanaście dni temu Monika  pokazała wzorek  z bałwankami do testowania. Pierwszą osobą, która się zgłosiła była Sylwia. Każdej z nas bałwanki się spodobały. 
Na szczęście są takie osoby jak Kasia ,która przekonała  Monikę (zgoda autorki wzoru) i Sylwię (zorganizowała sal) i dzięki temu możemy je wyszywać wspólnie :)

Tempo zabawy jest dość szybkie. Jeden bałwanek na tydzień. Jest ich dziewięć więc spokojnie do świąt zdążymy :).

Oto mój bałwanek



 Wymiary w krzyżykach 27x38
Aida 14ct 
kolor biały
kolorystyka DMC
na podstawie wzoru Moniki Blezień




Sylwia zaproponowała nici Ariadny ale ja mam takie braki w tych mulinkach, że aż wstyd (trzeba w końcu uzupełnić zapasy:)) więc sama dobrałam sobie kolorki z dmc.
Na razie mój bałwanek nie jest zagospodarowany. 
Sama nie wiem czy zrobić kartkę, czy zawieszkę a może bilecik do prezentu. Pomyślę :). Najlepiej byłoby wyhaftować każdego bałwanka trzy razy i nie miałabym dylematu :)

Pozdrawiam cieplutko w ten deszczowy dzień 

3 komentarze:

  1. Świetny :) Ja haftuję dwa razy ;) więc można i trzy :) bałwanków jest 9 to możesz zrobić każdego wykorzystać w inny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że tak:) Bałwanki sa maleńkie zatem dwa na dzień nawet da radę:)

    OdpowiedzUsuń