sobota, 10 października 2015

55. haftujemy w ciemno - odsłona 1

Witajcie.

Dziś jest dzień, w którym dziewczyny biorące udział w zabawie u Raeszki 

Wyszywamy obrazek "w ciemno" i jest to dla mnie nowy rodzaj zabawy blogowej :), 
dlatego chętnie biorę w niej udział.

A teraz pochwalę się jak wygląda mój kawałek haftu




Ostatnimi czasy bardzo modne stały się kolorowanki dla dorosłych. 
Ja znalazłam swój sposób aby nie wydać mnóstwa kaski na kolorowankę i dobrze się bawić.
A więc wydrukowałam sobie stronkę ze wzorem i po wyhaftowaniu wygląda ona tak :)



Mogę się założyć, że bawiłam się o wiele lepiej niż z kupną kolorowanką ;)

Pozdrawiam cieplutko.

2 komentarze:

  1. Hehe no świetna zabawa , wszystkie obrazki fajne , ale widać , że jednak nici było dobrane inne , bo każdy z obrazków sie troche różni , i tylko u mnie zostały nici do dalszego haftowania , tylko czemu ???
    Pozdrawiam i do następnej odsłony

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie nasze prace super się prezentują :).

    Haha z tą kolorowanka, to zaszalałaś :).

    Też lubię kolorować i nawet już oglądałam te kolorowanki dla dorosłych w sklepach ale najczęściej podoba mi się kilka rysunków więc się nie opłaca kupować.
    Drukuję sobie darmowe z internetu :).

    OdpowiedzUsuń