piątek, 30 października 2015

59. imieninowo.......

Witajcie.
Wczoraj obchodziłam imieniny :), więc dziś będę się chwaliła prezentami z zabawy u Kingi

Część paczuszek (dokładnie 3 przyszły przed tym dniem), część dzisiaj (dzięki naszej "niezawodnej" poczcie) a część jest w drodze :)

Wczorajsze popołudnie spędziłam z dziećmi, oczywiście obowiązkowo był wypad do maca :), a dzisiejszy dzień przyniósł mi dwie niespodzianki. Na pierwszą byłam przygotowana to paczuszki od Was kochane a druga to było wow :):).

Mój mąż pracuje w Niemczech. Jest w domu co cztery tygodnie i zostaje z nami przez tydzień. Był w domku dwa tygodnie temu a dziś po powrocie z pracy czekały na mnie kwiaty w wazonie i tort oraz uśmiechnięte szelmowsko starsze dzieci. Z pokoju dziewczyn wyskoczył Adam z okrzykiem niespodzianka :):). Fakt, że tylko na weekend ale zawsze :).
Tak to ja mogę i przez tydzień świętować.

Ja tu się rozpisuję a czas chwalić się prezentami od Was. Niestety dzięki moim dwóm małym pomocnikom na zdjęciach nie ma słodkości :):) wszystkie powędrowały na jeden stosik.

Zdjęcia paczuszek w przypadkowej kolejności.

Od Agatki


Od Basi



 niestety grajek nie dotarł w całości, ale Basiu będę go reanimowała :)

Od Violi



 kanwa w pastelowych kolorach :),
 nigdy jeszcze nie haftowałam na takich, czas spróbować 
Od Klarysy

Od Krysi

Od Ewci
 Pur Blanca to jeden z moich ulubionych zapachów z Avonu :)

Od Ani

 cudny magnesik
Od Madzi

mój pierwszy monogram
Od Alinki
 cudowności do deku :) 

 przepiękne lusterko


Dziś już koniec chwalenia :). Nawet dziewczyny nie wiecie ile radości i uśmiechu sprawiła mi każda paczuszka :)
Adam siedział na kanapie i w czoło się pukał na te moje achy i echy :):)

Będę dodawać zdjęcia pozostałych paczuszek :):)

Teraz zmykam 

Pozdrawiam Was z całego serducha i jeszcze raz DZIĘKUJĘ :):)

02 listopada

Od Korneli


Od Sandry




03 listopada

Od Justyny


Od Uli


6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego ! Moja paczuszka pewnie dotrze w poniedziałek :) chociaż nadana priorytetem... to myślałam, że w piątek będzie już u Ciebie... widzę, że w PP nie ma znaczenia czy priorytet czy zwykły...idzie tak samo

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wszystkiego najlepszego Ci życze, spóźnione ale serdeczne. prezenty dostałaś fantastyczne, a prezent jaki Ci zrobił mężuś, to dopiero coś, widać Cię mocno kocha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super prezenty jeszcze raz wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego raz jeszcze- buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia i samych radości również po imieninkach:))

    OdpowiedzUsuń