wtorek, 20 października 2015

57. Muminki

Witajcie.

Kiedy Iwa ogłosiła sal dla moli książkowych buzia mi się uśmiechnęła. 
Uwielbiam książki a zakładek u mnie nigdy dość.
Niestety czasowo nie zdążyłam z pierwszą zakładką :( ale teraz zdążyłam :)

Tym razem  książką - inspiracją do zakładki - były MUMINKI
Kto ich w dzieciństwie nie kochał......ja uwielbiam Włóczykija.


 na podstawie wzoru Antonina Taskaev


                                                                         alfabet 
                                                    na podstawie wzoru Moniki Blezień

Pozdrawiam cieplutko. 

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za prześliczną zakładkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za prześliczną zakładkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zakładeczka i taka dwustronna. Przy okazji miło mi, że dołączyłaś do mojej zabawy:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka. Bardzo lubię Muminki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tej bajki nie lubiłam ale twoja zakładka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń