poniedziałek, 5 października 2015

54. zaległości

Witajcie.

Dziś pochwalę się prezentami z zaległych zabaw, w których brałam udział :)
Pokażę tylko te, które dostałam (i tu będę posiłkowała się zdjęciami od dziewczyn) ponieważ mój komputer po raz kolejny zastrajkował i znów straciłam wszystkie zdjęcia :)

Pocztówka z wakacji u Agatrix - sierpień.
W sierpniowej części otrzymałam paczuszkę od samej organizatorki 




Bajkowa wymianka u Lidki - pszczółka Maja 
Karteczkę wysłała mi Ewa  



Zabawa z cytatem u Hubki
Moją parką była Asia 




Dziewczynom dziękuję za prezenty i przepraszam, że tak długo się nimi nie chwaliłam, a organizatorkom za zorganizowanie tych zabaw :)

I za nim ucieknę pokażę Wam coś pod czym podpisuję się dwoma rękoma :)




Pozdrawiam cieplutko. 

2 komentarze:

  1. Ale CI się nazbierało, prezenty i karteczki... wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałaś super niespodzianki :).

    Też się zgadzam z obrazkiem :).

    Bardzo się cieszę, że przyłączyłaś się do zabawy :). Już Cię dopisałam do listy.
    Pamiętaj tylko, że na pierwszą część masz czas do 10 października ale obrazek jest mały więc pewnie spokojnie zdążysz :).

    OdpowiedzUsuń