piątek, 4 grudnia 2015

67. Po urodzinowo

Witam.

21 listopada obchodziłam urodziny ale niestety choroba przeszkodziła mi w opublikowaniu postu ze zdjęciami prezentów z zabawy u Reni.
Dziś dopiero będę się chwalić :)

Prezent od Misiek 77



Prezent od Reni

Prezent od Doroty
Prezent od Basi
Prezent od Uli
Prezent od Agaty B
Prezent od Agaty F
Prezent od Amaretto
Prezent od Anulek


Prezent od Bożenki
Prezent od Agatrix
Prezent od Marioli


Prezent od Małgosi

Dziewczyny dziękuję za takie cuda :) otwierając każdą kopertę cieszyłam się jak dziecko :)
Jeszcze raz kochane Wam dziękuję :)

Pozdrawiam cieplutko 

3 komentarze:

  1. Jakie piękne prezenty :)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty- mam nadzieję,że moja paczuszka już dotarła. Przepraszam za małe opóźnienie ale miałam szpital w domu i nie mogłam wyrwac sie na pocztę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń