piątek, 26 lutego 2016

80. Choinka 2016 - luty

Witajcie.
Większość z Was zna zabawę u Kasi :)
Ja w styczniu tylko podpatrywałam bo zabrakło czasu na stworzenie choć malutkiej zawieszki, a zrobić coś byle jak i schować głęboko do szuflady nie ma sensu.

Ale teraz zdążyłam :)
Po raz kolejny sięgnęłam po wzorki Moniki . Lubię je haftować :)

Przed Bożym Narodzeniem stworzyłam podkładki pod kubki a teraz z tego samego wzorka zawieszki na choinkę.
Oczywiście haftując je wymarzyłam sobie także inne wersje kolorystyczne, więc może jeszcze po nie sięgnę :)



Pozdrawiam cieplutko.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kasia, Ula, Justyna i Basia - dziękuję dziewczyny za słowa otuchy :)
Kornelia i Lidzia - oby więcej takich wymianek, bo kocham książki, tylko już bez zawirowań i opóźnień ;)

11 komentarzy:

  1. Super zawieszki :) to teraz pora na karteczkę lutową ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zawieszki - takie wesołe:)
    Jak widać nadrobiłaś styczeń:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszki są po prostu śliczne. Jestem wielką miłośniczką takich haftów monochromatycznych.
    Zapraszam też do siebie i pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W styczni nic,a teraz hurtem aż 6!Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Chyba spróbuję plastikowej kanwy

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie Ci wyszły. Witam w zabawie.

    OdpowiedzUsuń