niedziela, 28 lutego 2016

81. Kartki Boże Narodzenie 2016 - luty

Witajcie.

Dziś chciałam Wam pokazać lutową karteczkę z zabawy u Uli 


W lutym na karteczce miała znaleźć się bombka. Pierwsza myśl "łatwe" ale później były tylko schody :) Co znalazłam wzór bombki to mi się bardziej podobała niż wcześniejszy, więc sama sobie bombkę wymyśliłam :)

Oto moja lutowa karteczka




Moja styczniowa karteczka jakoś mi do gustu nie przypadła, napis mi się nie spodobał, pisak który użyłam wypadł bardzo słabo. Od razu wiedziałam, że na 100% go zmienię. 
Tak wygląda karteczka po zmianach :)


Pozdrawiam cieplutko.

3 komentarze:

  1. Kartki sliczne :-) fajna sprawa z ta zabawa bo do Swiat juz wszystko bedziecie miec gotowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki :) bałwankowa bardzo na zmianie skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń