poniedziałek, 15 lutego 2016

78. tytułem wyjaśnienia :)

Witajcie.




Z taką oto torbą powędrowałam w piątek na pocztę :).

Wysłałam prawie wszystkie zaległe prezenty z zabawy urodzinowej u Renaty ,
z zabawy imieninowej u Kingi i z książkowej wymianki organizowanej przez Justynę 

Jutro jeszcze wyślę paczuszkę do Marioli (gapa nie miałam adresu ale Renata już mi podała) oraz wstawię zaległe zdjęcia prezentu urodzinowego od Małgosi. I będę ze wszystkim "na czysto" :)

Czemu miałam takie zaległości. Po prostu problemy w rodzinie mnie przerosły, ale już jest dobrze.
Krótko: moja kuzynka opiekująca się naszym niepełnosprawnym dziadkiem zmarła pod koniec października a ja na własnej skórze przekonałam się, że w powiedzeniu "z rodziną to najlepiej na zdjęciu" jest ogrom prawdy. Podpierałam się nosem i żyłam na dwa domy, dwa miasta : Gdańsk - Gdynia niby mała odległość ale zawsze i tak przez dwa miesiące. Na szczęście dziadek już mieszka u mnie na osiedlu (wymówiłam lokatorom) i ma cudowną opiekunkę. Ja mam oko na wszystko, Marta jeśli chce to może sobie iść np. do kina :)
Nie będę pisać ile mnie to sił kosztowało ale jest dobrze a ja wiem, że z rodzinką to mi nie po drodze a moje grono przyjaciół bardzo się uszczupliło.
I powiem Wam, że jest mi z tym dobrze. 

Dziewczyny mam nadzieję, że jesteście miło zaskoczone.
Zdjęciami z wymianki książkowej podzielę się w jednym z kolejnych postów a z obu zabaw tradycyjnie zdjęć nie zrobiłam :)

Pozdrawiam cieplutko.

5 komentarzy:

  1. Przykre to bardzo ale niestety w trudnych sytuacjach wiele mozna sie o ludziach nauczyc (czy rodzina czy przyjaciele) i czesto sie sprawdza przyslowie "umiesz liczyc, licz na siebie"... Dobrzez ze juz wszystko sobie jakospoukladalas. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że wszystko Ci się ułożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wszystko się w końcu ułożyło i mam nadzieję, że tak zostanie. Dziękuję za zaległe paczki w wymiance.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo to zawirowania rodzinne miałaś dobrze że już wszystko ułożyłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze,że wszystko ok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń