środa, 24 lutego 2016

79. Zaległa wymianka książkowa :)

Witajcie.
Dziś podsumuję zaległą i to aż z listopada wymiankę książkową organizowaną przez Justynę

Zdjęcia paczuszek, które otrzymałam od dziewczyn zapożyczyłam od Justyny z podsumowującego posta, który jest ---->TU

Tak się złożyło, że moimi parami były dwie Justyny :) 

Paczuszka, którą dostałam od Justyny P.



a tak wyglądała moja 



Drugą parą była sama organizatorka zabawy Justyna W.
Jej wysłałam dwie książki ponieważ "za mnie" wysłała swoją Justynie :) 

Tak wyglądała paczuszka, którą dostałam

a tak moja dla niej 

i oczywiście dziewczyny dostały ksiązki z zakładkami a na moim stole zostały pocztówki i listy wyjaśniające. Przecież ja zawsze coś muszę poplątać bo bym nie była sobą :)
Dziewczyny jeszcze raz szczerze przepraszam i dziękuję za Wasze paczuchy.

Pozdrawiam cieplutko 

2 komentarze: