niedziela, 6 marca 2016

83. Robótkowy Hasiok - odsłona marcowa.

Witajcie.

Jest już po północy więc mamy 6 marca a w zabawie u Reni swoje słoiczki pokazujemy 5 :)
Niestety blog przegrał z moją aktorską miłością Matthew McConaughey

Niestety mój słoiczek miał wypadek :) Potworek go sobie zabrał do zabawy i po mojej ozdobie nie zostało nic :( dobrze, że niteczki ze środka oszczędził ;) Mam teraz nauczkę aby słoiczka nie zostawiać na stole.

Tak wyglądał w lutym 


po przygodzie ze słoiczkiem znalazłam sposób na mojego ciekawskiego Potworka :)
zbieram niteczki do małego plastikowego pojemniczka i później je przerzucam do szklanego 



a tak wygląda teraz, niestety nie zdążyłam go na nowo ubrać :)



Pozdrawiam cieplutko :)

2 komentarze:

  1. o rany ale nieszczęście :(((
    co do daty nie masz się co kłopotać nam często się zdarza nie zdążyć :)) data nie jest sztywna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. te niteczki aż kuszą żeby się nimi pobawić :-)

    OdpowiedzUsuń