wtorek, 12 kwietnia 2016

95. Podaj dalej

Witajcie.

W zeszłym tygodniu przyszła do mnie paczuszka od AsiB z okazji zabawy "Podaj dalej". Ale ja dopiero zebrałam się w sobie i się Wam chwalę :) Ogarnęła mnie taka przypadłość "nie chce mi się, jutro to zrobię" :) wracałam z pracy i zamiast wyszywać lub cosik innego tworzyć robiłam sobie kawkę i myk pod kocyk z książką :) Ale za to nadrobiłam czytelnicze zaległości :) 

Asia przysłała mi cudeńka


Tak wyglądała całość prezentu


cudowne pudełko a w nim przydasie i mydełka 



Dziękuję Ci Asiu :)

Zgodnie z zasadami, kolej na ogłoszenie zabawy u mnie.
A zasady takie jak zwykle - zapraszam trzy chętne osoby - chęć wyrażamy w komentarzu.  Dla tych osób w ciągu 365 dni przygotuję upominki, a potem one, po otrzymaniu przesyłki, ogłaszają zabawę u siebie.

Pozdrawiam cieplutko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz