wtorek, 5 kwietnia 2016

93. PRZECZYTAJ & PODAJ DALEJ

Witajcie :) 

Jako mól książkowy często przeglądam blogi poświęcone książkom i tak oto trafiłam na super między blogową wymianę książek 


Zasady wymiany przekopiowałam z bloga jednej z organizatorek Magdy 
1. Akcja trwa od 1 do 22 kwietnia b.r.
2. Za wymianę książek pomiędzy uczestnikami akcji nie ponosimy odpowiedzialności.
3. KSIĄŻEK NIE SPRZEDAJEMY - Dopuszczamy jednak możliwość zakupu, gdy nie możecie nawzajem się wymienić, bo komuś nie podoba się nasz zbiór. Pierwszeństwo ma jednak WYMIENIAJĄCY, a sprzedaż dopuszczalna jest dopiero po upływie trwania akcji za symboliczną opłatą.
4. KAŻDY może wziąć udział w wymianie.
5. Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt wysyłki (Szczegóły ustalają zainteresowane osoby bezpośrednio między sobą).
6. Gdy tylko dostaniesz książkę, pochwal się swoim łupem! Wstawcie zdjęcie na Facebook. Otaguj je koniecznie #przeczytajipodajdalej wraz z oznaczeniem organizatorów czyli @save the magic moments oraz @blogbooksandbabies.
7. Baw się dobrze i ściągaj tu swoich znajomych. Niech nas będzie dużo! Niech będzie zabawa!
8. Chyba nie muszę pisać : bądź odpowiedzialny/a?? wyślij książkę! :) 

Bardzo chętnie wezmę w niej udział :) 

Oto moje książki :)
 1. Beate Teresa Hanika "Milczenie" - wymieniona :) 
2. Paula Hawkins "Dziewczyna z pociągu" - wymieniona :)
3. Stephen Frey "Protegowany"
4. Liz Rigbey "Fałszywe lato"
5. Danielle Steel "Pegaz"

 1. Richelle Mead "Namiętność sukuba"
2.Richelle Mead  "Melancholia sukuba"
3.  Richelle Mead  "Podboje sukuba"
4. Christine Feehan "Mroczne pożądanie"
5. Christine Feehan "Mroczny książę"
6. Mirosława Kareta "Kolorowe szkiełka" - wymieniona :)

 trylogia Anne Rice "Opowieści o czarownicach z rodu Mayfair" - wymienione :)
(jest to całość więc chętnie wymienię się na jakąś serię  lub 5 książek)

1. Iwona Czarkowska "Cień anioła"
2. Claudia Gray "Wieczna noc" -wymienione :)
3. Enrique Moriel "Miasto poza czasem" -wymienione :)
4. Danielle Steel "Lustrzane odbicie"

Jeśli macie ochotę na jedną z powyższych książek to czekam na propozycje :)
Wszystkie książki są w stanie bardzo dobrym, niektóre czytane tylko raz niektóre dwa :)
Propozycje wymiany wysyłajcie na maila mlenka2111@gmail.com

Pozdrawiam cieplutko.


11 komentarzy:

  1. jestem zainteresowana dziewczyną z pociągu, poszukaj czegoś u mnie na wymianę:)
    http://zapachmoichinspiracji.blogspot.com/2016/04/przeczytaj-i-podaj-dalej.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym przygarnęła Annę Rice. Zajrzyj do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Ja bym chętnie przygarnęła Miasto poza czasem i Wieczną noc - no i drugi tom Godziny Czarownic jeśli nie uda Ci się wymienić całości :) A jak lubisz wampirze opowieści u mnie znajdziesz "PANDORĘ" Ann Rice (najlepsza z jej powieści moim zdaniem)oraz Miasto kości i wiele innych. Daj znać w komentarzu czy coś Ci przypadło u mnie do gustu. Wybór jest ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie zamienię się na kolorowe szkiełka. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, jestem zainteresowana książką "Milczenie", mogę oddać: "Petropolis", "Jarmark odmieńców", "Zabawa w miłość", "Wypijmy, nim zacznie się wojna", "Na pastwę aniołów".
    Pozdrawiam
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, chętnie przygarnę "Zabawę w miłość" :)

      Usuń
    2. proszę o kontakt na maila :)

      Usuń
  6. Cześć, jestem zainteresowana "Dziewczyną z pociągu", czy jest jeszcze dostępna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam do zaoferowania: "Opowiadania" Marqueza, "Amberville" i "Smaki północnej Italii".

      Usuń
    2. hej, niestety jest już wymieniona ale może znajdziesz coś jeszcze dla siebie :)

      Usuń
    3. Rzeczywiście! nie zauważyłam oznaczenia. Na szczęście już jest na czerwono :)

      Usuń