czwartek, 19 maja 2016

99. będę się chwalić :):)

Witajcie.

Mało mnie ostatnio ale to z powodu mnóstwa dodatkowych zajęć, które sama na siebie ściągam...
nie potrafię odpowiedzieć negatywnie na prośby o pomoc..... czas nauczyć się asertywności :):)

ale do konkretu ;)
w  niedzielę w mojej parafii odbyła się Pierwsza Komunia Św.
ja od kilku lat przystrajam nasz kościółek na tę uroczystość, zaczęło się to od komunii mojej najstarszej córki i tak już zostało
pracy jest zawsze sporo ale satysfakcja, że się wszystkim podoba BEZCENNA 

Dziś chcę Wam pokazać efekt mojej pracy :)




Teraz przede mną bierzmowanie :) już 25 maja i będzie szczególne bo mój syn będzie w gronie bierzmowanych więc trema jeszcze większa :)

Pozdrawiam cieplutko.

2 komentarze:

  1. Bardzo ladnie przystrojony Kościół, elegancko i delikatnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi zdjęciami dzieci komunijnych na ołtarzu :)

    OdpowiedzUsuń