środa, 8 czerwca 2016

103. Robótkowy Hasiok - odsłona czerwcowa

Witajcie.

Kilka dni temu minął termin pokazywania słoiczka w zabawie u Renii.

Niestety ja nawet nie mogłam patrzeć na ekran komputera, sprawiało mi to ból, i stąd takie opóźnienie. 
Trąba poszła sobie do dentysty wyrwać ząb :) a jako, że to był oczny więc pominę iż pomimo znieczulenia bolało to jeszcze na drugi dzień po rwaniu popękały mi naczynka w oku :(
Jestem na zwolnieniu i zamiast nadrobić zaległości w haftowaniu to ja nic. Siedzę jak taki kołek i zero haftowania, zero czytania a o tv i komputerze nie mówię ale za to porządki w szafach zrobione :D

Czas na słoiczek

przed nakarmieniem 

porcyjka czerwcowa

już nakarmiony 


Pozdrawiam cieplutko.

1 komentarz:

  1. Wiolu, mam nadzieję, że z okiem już lepiej.

    Napracowałaś się w czerwcu. Aż zazdroszczę tylu popełnionych haftów i takiego multum niteczek :)

    OdpowiedzUsuń