czwartek, 2 czerwca 2016

102. tęczowa bransoletka

Witajcie 

W kwietniu wygrałam konkurs ogłoszony na FB przez Twórcze Inspiracje 

Na początku myślałam, że to żart prymaprylisowy ponieważ konkurs został ogłoszony 01.04. Zaproponowałam do pokazanego wzoru bransoletkę w kolorach tęczy.

Szybciutko dostałam materiały do wykonania bransoletki za co bardzo dziękuję


Niestety podczas pracy okazało się, że koraliki Preciosa nie nadają się na krosienko więc szybko sięgnęłam do swoich zapasów koralików Toho  i tak powstała tęczowa bransoletka. 





Pozdrawiam cieplutko. 

4 komentarze:

  1. Bardzo optymistyczne kolorki, fajna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna, ślicznie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiolu gratuluję wygranej:) Stworzyłaś bardzo fajną bransoletkę.

    OdpowiedzUsuń