wtorek, 26 lipca 2016

109. Motylki od Moniki

Witajcie. 

Kolejny raz miałam możliwość testowania wzorku Igiełki :) tym razem były to motylki.

Pierwszym pomysłem na zagospodarowanie haftu były ozdoby na patyku do doniczek ale mam w domu małego Potworka, który czasem ma inne zdanie niż ja :)
Upierał się, że mają to być magnesy n lodówkę. I tak oto powstały magnesy :)

Wzór składa się z 16 motylków w czterech wersjach kolorystycznych i w czterech wersjach graficznych skrzydeł.
Na razie mam cztery magnesiki w owych wersjach. Oczywiście musiałam solennie przyrzec, że zrobię całe 16 :).


zielony 
                                                         
                               
fioletowy



różowy 


niebieski



i wszystkie razem 

Wzorek niedługo będzie można zakupić u Moniki w  sklepie

Wzorek jest szybki i przyjemny w haftowaniu więc go polecam. Ciekawe jak Wy byście go wykorzystały :)

Pozdrawiam cieplutko

2 komentarze:

  1. Ooo jakie słodziaki, ja się już tyle razy przymierzałam do haftowania na plastikowej kanwie i jakoś mi z nią nie po drodze. :P

    OdpowiedzUsuń