niedziela, 31 lipca 2016

111. Zakochani - odsłona 1.

Witajcie.

Jakiś czas temu obiecałam swojej starszej córce tryptyk "Kolorowa parasolka" firmy Coricamo.

Pierwszym wzorek, który zaczęłam haftować to "Zakochani". Dawno temu zakupiłam cały zestaw. 

Mam okazję po raz pierwszy haftować Maderą i szczerze jestem rozczarowana, mechaci się, plącze i źle pokrywa. W zestawie była kanwa 14ct i tak jak przy DMC na takiej gęstości kanwy hatuję dwoma nitkami to tutaj używam trzech.

Oczywiście jest to haft tzw. na plac zabaw. Poprzedni skończyłam więc spokojnie mogłam rozpocząć ten.


Pierwsza godzina pracy: 



druga godzina pracy i zmienione miejsce na placu zabaw:



a to już wieczorkiem w domu:





Pozdrawiam cieplutko.

5 komentarzy:

  1. będę podglądać postępy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wierna DMC ;) I już nie eksperymentuję :) Bo nie chcę się denerwować :P A hafcik się nieźle zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne są te hafciki zakochanych :-) U mnie już wszystkie wyszyte, kibicuję, bo robi się je na prawdę szybko :-) Zaraz zobaczymy finał :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiepska mulina może popsuć nawet największą przyjemność z wyszywania. Pamiętam jak się wkurzałam przy metalizowanej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie piękny tryptyk. Szybko przybywa.

    OdpowiedzUsuń