sobota, 7 stycznia 2017

119. rok 2017 rokiem ufoków

Witajcie.

W tym roku jednak skuszę się na zabawę u Kasi :)





bo tych ufoków trochę naprodukowałam :) a to fajna motywacja.

A więc zaczynamy wyliczankę z czym chciałabym się rozprawić w tym roku:

1. sal bożonarodzeniowy u Kasi

2. sal śnieżynkowy także u Kasi

3. Hafciarski kalendarz - skończyłam na październiku
 4. sal kaktusowy u Iwy  - zrobiłam tylko jeden :)
 5. serię taneczną Ty Wilsona - pierwsza parka prawie skończona, reszta w kolejce :)


 6. plażowiczki - oczywiście też tylko ciut brakuje 

7. Makowy dworek - stan na dzisiaj 

8. serię zwierzaków - wzorek Igiełki , powstał tylko Hipcio a marzy mi się jeszcze kilka 


9. seria Zakochanych - tylko tyle mam na dzień dzisiejszy


10. Twisted Band Sampler- chciałabym do niego wrócić choć dalej mam niesmak po przygodzie z tym salem



I tak wygląda moja kolejka ufoków, niby drobnostki ale są a zabawa u Kasi motywuje do działania.
Lecę do żabki ;) 

Pozdrawiam cieplutko w ten zimowy dzień 
Wiola

 P.S. oczywiście to nie wszystkie ale te chciałabym skończyć w tym roku :)

1 komentarz: