sobota, 18 marca 2017

129. Swobodne haftowanie 1

Witajcie.

Ze mną jest coś nie tak :)

Przeglądając blogi natrafiłam na zabawę u Splocika i nie przeszłam obojętnie ;)
Fakt dołączyłam później niż pozostałe dziewczyny ale dostałam schemat (jupii)

Zabawa polega na wyhaftowaniu 6 motywów kwiatowych i pokazaniu ich w wersji "roboczej" na blogu. Dopiero na koniec zabawy mamy ujawnić zagospodarowanie haftu. Pomysł na owe kwiatowe hafty mam więc teraz będę was raczyła raz w miesiącu roboczą wersją a końcowy efekt pokażę jak przyjdzie na to czas :)

Mój pierwszy hafcik, który dziewczyny biorące udział w zabawie pokazywały pod koniec lutego wygląda tak: 





Po prostu piękny kwiatowy ornament :) 

Pozdrawiam cieplutko 

4 komentarze:

  1. Fajnie wyszedł hafcik :))
    A kolorek podobny do mojego. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń