wtorek, 21 marca 2017

131. Światowy Dzień Zespołu Downa - 21.03

Witajcie.

Ja dziś jak co roku od kilku lat biegam w skarpetkach nie do pary :) 






Jest to rodzaj solidarności z osobami z Zespołem Downa.

 Wiecie a może i nie Zespól Downa to inaczej Trisomia 21, czyli trzeci, dodatkowy chromosom w 21 parze - dlatego 21.03.
Dlaczego kolorowe skarpetki? Bo kolorowe skarpetki nie do pary to taka inność, ale jednak kolorowa i radosna.
Osoby z Zespołem Downa są tak pozytywnymi osobami ,a że są inne, na tym polega ich urok.



Dziś także dostałam niespodziewaną przesyłkę od koleżanki z fb :)


..... hmmm......ciekawie się zapowiada......



.....no nie.....dalej nie wiem co jest w tym pudełku.....
 

.....och.....cudowne szyszkowe bombki.....cudny relikt mojego dzieciństwa.....

Takie bombki zawsze wisiały na choince u dziadków. W okresie Bożego Narodzenia koleżanka pokazała, że po swojej babci odziedziczyła karton szyszkowych bombek. Ja sama miałam kilka po swoich dziadkach ale jak to bywa w czasie przeprowadzki niestety się potłukły.

I oto po kilkunastu tygodniach dostałam je w prezencie.... jupiii.....

Pozdrawiam cieplutko.

1 komentarz:

  1. U moich rodziców do dziś wiszą takie bombki ;) Ja się o skarpetkowej akcji dowiedziałam przed chwilą, ale za rok na pewno dołączę ;)

    OdpowiedzUsuń