wtorek, 4 kwietnia 2017

134. Książkowo :)

Witajcie.

Dzisiaj post tylko o książkach :)

01 kwietnia wygrałam książkę w cyklicznym konkursie na blogu Zacisze wyśnione  
Oj jak mi się buzia śmiała, bo nie ma nic przyjemniejszego dla mola książkowego jak wygranie książki.
Dziś już przesyłka jest u mnie (zadziwiła mnie nasza kochana poczta)

Zobaczcie jak cudnie zapakowana :)





do wygranej organizatorka dorzuciła jeszcze książki niespodzianki, i kolejny raz na buzi uśmiech od ucha do ucha :) 






a tak prezentuje się całość przesyłki:
 


Organizatorce bardzoooo dziękujęęęę :) :) :)


Wczoraj także odebrałam książkowe przesyłki w ramach fejsbukowego book touru:







a dzisiaj wyrusza w swoją drogę moja książka :)





Ja powoli zaczynam szykować się do kolejnej edycji wymiany książkowej organizowanej na blogach, jeśli ktoś z Was chciałby przyłączyć się do zabawy to dajcie znać a prześlę maila ze szczegółami zabawy  :). Zapisy trwają do 9 kwietnia. 
Może warto przewietrzyć swoje półki ;)





Pozdrawiam cieplutko
Wiola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz